PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Patronaty wciąż ciążą na opinii koncernów paliwowych

Autor: wnp.pl (Marcin Szczepański)
18-08-2010 12:26
Patronaty wciąż ciążą na opinii koncernów paliwowych

Jednym z poważniejszych wyzwań na polskim rynku stacji paliw jest unifikacja sieci należących do polskich koncernów naftowych. Orlen rozwiązał ten problem uruchamiając tzw. brand ekonomiczny pozwalający przystosować stare stacje do aktualnych wymogów stosunkowo niewielkim kosztem. Lotos zdecydował się na inny scenariusz i chce ujednolicać swoją sieć w kierunku stacji premium.

Sieć Lotosu skupia obecnie nieco ponad 300 obiektów. - Wśród nich mamy w tej chwili 62 stacje patronackie. Z właścicielami tych stacji rozmawiamy o ich przyszłości. Wiele z tych obiektów jest jednak poważnie niedoinwestowanych w zakresie technologicznym, co jest problemem w perspektywie zmiany wymogów technicznych, z którymi będziemy mieli do czynienia po 2012 roku - mówi nam Paweł Lisowski, prezes spółki Lotos Paliwa.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


46 400 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP