Według danych Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego w Polsce działa obecnie 31 stacji zlokalizowanych przy autostradach. 18 z nich działa w barwach PKN Orlen, siedem pod logo Lotosu a sześć to własność Shella. Wszyscy uczestnicy przetargów na MOP-y narzekają jednak na trudne warunki współpracy z GDDKiA. - Mamy kłopot z przekonaniem GDDKiA do działania na zasadach partnerskich - mówi nam Paweł Żuk, prezes Shell Polska i jednocześnie przewodniczący Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego.
Ruch na autostradach cały czas jest jeszcze daleki od docelowego i pochodną tego jest też sprzedaż na stacjach. Nie zmienia to faktu, że jesteśmy z ich wyników zadowoleni, ale oczywiście liczymy na więcej. Myślimy, że dopiero za dwa-trzy lata osiągną one swoją dojrzałość i wtedy pokażą pełnię możliwości. I z każdym rokiem powinno być coraz lepiej, bo Polska jest przecież krajem tranzytowym.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Paweł Żuk, Shell o teraźniejszości i przyszłości stacji autostradowych w Polsce