Przedsiębiorstwo Eksploatacji Rurociągów Naftowych „Przyjaźń”, lider logistyki ropy naftowej i paliw w Polsce, skrócił nazwę i rozpoczyna proces zmiany logo. Po rebrandingu spółka będzie funkcjonowała pod nowym szyldem PERN S.A.
Ze skróconej nazwy zniknie też dotychczasowy znak graficzny - przypominający kształtkę rurociągu. Firma zapowiada, że jeszcze tym roku, sukcesywnie, wszystkie bazy i stacje przesyłowe PERN zyskają nowy logotyp i odświeżoną identyfikację wizualną. Zmienione zostaną również materiały informujące o ofercie spółki.
Nowe logo na razie jeszcze nie powstało, ale PERN podkreśla, że prosta i przejrzysta koncepcja będzie nawiązywać do powszechnie rozpoznawalnej nazwy w branży naftowej, uwzględniając jednocześnie wymogi współczesnego rynku. Takie rozwiązanie spowoduje też minimalne koszty rebrandingu, zwiększając przy tym efektywność działań marketingowych. Jeszcze w tym roku nastąpi także uporządkowanie identyfikacji wizualnej we wszystkich spółkach grupy kapitałowej PERN.
PERN jest jedną z ostatnich spółek z krajowego sektora paliwowego, która zdecydowała się na modyfikację - liczącej ponad 50 lat - nazwy firmy.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PERN zmienia nazwę i logo firmy