Rusza wspólna akcja Przemysłowego Instytutu Motoryzacji i aplikacji mobilnej Tankuj24, w ramach której sprawdzana będzie jakość paliw na stacjach w Polsce.
Aplikacja Tankuj24 uruchomiona została przez firmę Unimot w połowie maja tego roku, początkowo na nieco ponad 40 stacjach. Jest to rozwiązanie, które z jednej strony ma zapewnić konsumentom możliwość tańszego zakupu paliwa (z rabatem od kilku do kilkunastu groszy na litrze w porównaniu do ceny widniejącej na pylonie), a z drugiej strony właścicielom stacji ma gwarantować nowych klientów, którzy nie tylko zwiększają wolumen sprzedawanego paliwa, ale także produktów i usług pozapaliwowych oferowanych na stacji.
Po trzech miesiącach od wprowadzenia aplikacji na rynek Tankuj24 zrzeszała 85 stacji w całym kraju, z czego ponad jedną trzecią stanowiły stacje sieciowe, w tym z logo największych koncernów krajowych i zagranicznych.
Wśród stacji udostępniających usługę 30 stanowiły placówki należące do niezależnych sieci, takich jak Arge, Avia, Huzar i Moya, natomiast 15 działało pod szyldem dużych koncernów: BP, Lotos, Circle K oraz Shell.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PIMOT i Tankuj24 razem dla dobra kierowców