Już przeszło pół miliona kart Navigator wydano do tej pory na blisko 200 stacjach marki Lotos. Program lojalnościowy koncernu, który wystartował zaledwie cztery miesiące temu, z dnia na dzień zyskuje nowych uczestników - informuje spółka.
- Już w marcu - miesiąc po starcie programu - wydaliśmy klientom blisko 300 tysięcy kart Navigator - mówi Hanka Krzyżańska, prezes spółki Lotos Paliwa. - Dziś możemy się pochwalić ilością przekraczającą pół miliona sztuk.
Formuła programu Navigator polega na premiowaniu stałych klientów stacji paliw Lotos specjalnie wyselekcjonowaną kolekcją markowych nagród. - Upominki wybraliśmy w szczególności z myślą o kierowcach, ale nie tylko - komentuje Magdalena Jurdziak, szef biura marketingu spółki.
- Zaletą naszego programu jest fakt, iż odbiór nagród odbywa się bezpośrednio na stacjach, bez zamówień i zbędnego czekania - dodaje.
Lotos Paliwa planuje stale powiększać wachlarz upominków dostępnych dla klientów biorących udział w programie.
Wprowadzenie systemu lojalnościowego Navigator to kolejny etap działań Grupy Lotos konsekwentnie zmierzających do dalszej rozbudowy i pogłębienia kanałów sprzedaży detalicznej koncernu.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Ponad pół miliona Navigatorów