POPiHN: 11 proc. spadek konsumpcji środków smarowych w 2009 roku

POPiHN: 11 proc. spadek konsumpcji środków smarowych w 2009 roku
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Rynek olejów smarowych znajdował się w 2009 roku pod wpływem niekorzystnych tendencji makroekonomicznych, co w zasadniczy sposób wpłynęło na część zachodzących na nim procesów. Dane Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego pokazują, że zwłaszcza od strony tonażowej rynek odczuł w sposób wyraźny spowolnienie gospodarcze.

Według danych POPiHN polski rynek osiągnął w całym roku poziom 206 tysięcy ton sprzedanych środków smarnych wobec 231 tysięcy rok wcześniej. Stanowi to zatem spadek o 11 proc. rok do roku.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: POPiHN: 11 proc. spadek konsumpcji środków smarowych w 2009 roku

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!