PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Program lojalnościowy Lotosu coraz popularniejszy

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
15-10-2008 12:42
Program lojalnościowy Lotosu coraz popularniejszy

Przybywa klientów systemu lojalnościowego Navigator, znajdującego się w ofercie sieci stacji Lotos. Do końca września br. w ramach programu wydano już 740 tys. kart uczestnictwa.

Do systemu lojalnościowego kierowcy mogą przystąpić już na ponad 200 stacjach Lotos, zlokalizowanych na terenie całego kraju.
- Październik to również miesiąc dodatkowego punktowania paliwa na naszych stacjach - mówi Hanka Krzyżańska, prezes spółki Lotos Paliwa.

Program Navigator wystartował 1 lutego br. Jego formuła polega na premiowaniu stałych klientów stacji paliw Lotos specjalnie wyselekcjonowaną kolekcją markowych nagród. Wprowadzenie systemu było kolejnym etapem skoordynowanych działań Grupy Lotos, zmierzających do rozbudowy i pogłębienia kanałów sprzedaży detalicznej koncernu.

Grupa Lotos dysponuje obecnie siecią ok. 350 stacji benzynowych.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


46 400 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP