PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

QGAZ - nowa marka na polskim rynku autogazu

Autor: wnp.pl (DM)
28-08-2013 13:33
QGAZ - nowa marka na polskim rynku autogazu
Fot. Andrzej Wawok

W środę w samo południe w Gdyni zadebiutowała nowa marka na polskim rynku autogazu. Pod marką QGAZ paliwo niezależnym dystrybutorom będzie oferował Orlen Gaz. Gościem specjalnym spotkania był Mariusz Pudzianowski, na co dzień kierowca hummera na LPG.

Nowa oferta Orlen Gaz skierowana jest do stacji współpracujących ze Spółką na zasadach wyłączności i jednocześnie niezrzeszonych w żadnej zorganizowanej czy zarządzanej sieci dystrybucji. Jej fundamentem jest gwarancja najwyższej jakości LPG, a jednym z elementów specjalne oznakowanie modułów LPG w postaci stempla jakości „Q". Dopełnieniem nowej propozycji współpracy jest wsparcie techniczne w postaci systemu telemetrycznego oraz możliwość udziału we wspólnych akcjach promocyjnych.
Jednolita będzie takze identyfikacja wizualna stacji QGAZ. Obejmie ona m.in. wiatę, pylon cenowy, odzież dla pracowników stacji, a także oznakowanie zbiorników czy dystrybutorów.

- Zainspirowali nas właściciele stacji LPG, którzy chcą podkreślać swoją współpracę ze sprawdzonym dostawcą LPG, otrzymując zarówno gwarancję jakości, jak i wsparcie techniczne - mówi Marcin Zawisza, prezes zarządu Orlen Gaz.

Aby zapewnić wysoką jakość oferowanego paliwa Orlen Gaz monitoruje cały łańcuch dystrybucyjny badając rocznie ponad 3000 próbek gazu. Inicjuje także wiele projektów dotyczących zapewnienia odbiorcom jak najlepszej jakości LPG. W tym celu współpracuje m.in. z Instytutem Nafty i Gazu oraz Politechniką Warszawską. To istotne, ponieważ zdaniem ekspertów jakość LPG bezpośrednio wpływa na komfort jazdy. Dobry gaz może wydłużyć życie silnika, a nawet zmienić charakterystykę jego pracy. Tylko właściwy skład LPG pozwala na bezproblemową eksploatację auta zasilanego gazem nawet w najtrudniejszych warunkach atmosferycznych.

Dla Orlen Gazu projekt jest ważny, bo pozwoli wzmocnić pozycję spółki jako najważniejszego dostawcy tego typu paliwa na polskim rynku. Nowa marka może przynieść także korzyści dla stacji. Będzie bowiem potwierdzeniem przestrzegania obowiązujących norm i co z tym się łączy jakości oferowanego paliwa.

W ubiegłym roku sprzedaż LPG do napędu pojazdów wyniosła 1 600 tys. ton, co oznaczało spadek o 0,6 proc. w stosunku do roku poprzedniego.

NA GIEŁDZIE

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


54 650 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP