Blisko 900 tys. kart wydano do tej pory kierowcom w ramach programu lojalnościowego Navigator. Klienci mogą do niego przystąpić na 216 stacjach marki Lotos zlokalizowanych w całej Polsce.
- Od 1 marca startuje druga edycja programu Navigator, a wraz z nią na stacjach Lotos pojawią się nowe nagrody. Osoby zbierające punkty w pierwszej edycji programu zachęcamy do ich wymiany na bieżące nagrody - mówi Magdalena Jurdziak, szef biura marketingu spółki.
Punkty zdobyte do końca listopada 2008 r. tracą ważność 28 lutego 2009 r. Pozostałe punkty zdobyte po 1 grudnia 2008 r., w przypadku niewykorzystania, mogą przejść do następnej edycji programu.
Program Navigator wystartował 1 lutego ubiegłego roku. Jego formuła polega na premiowaniu stałych klientów stacji paliw Lotos specjalnie wyselekcjonowaną kolekcją nagród.
Wprowadzenie programu lojalnościowego było kolejnym etapem skoordynowanych działań Grupy Lotos, konsekwentnie zmierzających do dalszej rozbudowy i pogłębienia kanałów sprzedaży detalicznej koncernu.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Rośnie liczba uczestników programu Navigator