Rośnie popularność Karty Dużej Rodziny w sieci Lotos

Rośnie popularność Karty Dużej Rodziny w sieci Lotos
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W 2017 roku Grupa Lotos odnotowała dwa razy więcej transakcji z użyciem Karty Dużej Rodziny niż rok wcześniej - poinformował gdański koncern.

Jak wylicza spółka, w minionym roku rodziny z co najmniej trójką dzieci, korzystające z KDR w sieci Lotos, zaoszczędziły blisko 1 mln zł, a od momentu wprowadzenia karty do sieci koncernu w grudniu 2014 r. - łącznie 3 mln zł.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Rośnie popularność Karty Dużej Rodziny w sieci Lotos

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!