W ciągu pierwszych dwóch miesięcy tego roku sprzedaż paliw na stacjach własnych spółki Lotos Paliwa wzrosła o ponad 18 proc. w porównaniu do 2008 roku - poinformowała Grupa Lotos.
Przypomnijmy, że w całym minionym roku sieć stacji Lotos sprzedała o ok. jedną czwartą paliw więcej niż w 2007 r. To zasługa zarówno intensyfikacji sprzedaży, jak i postępującego rozwoju sieci. Wzrost ten odnotowano w momencie kiedy krajowy rynek paliw płynnych stanął praktycznie w miejscu.
Jednym z powodów wzrostu są paliwa premium o nazwie Dynamic, oferowane już przez 196 stacji Lotos. To blisko dwie trzecie z wszystkich stacji, którymi zarządza koncern.
- Sprzedaż paliw premium to świetny interes. Na naszych stacjach, które w swojej ofercie posiadają paliwa Dynamic z miesiąca na miesiąc odnotowujemy znaczne wzrosty sprzedaży - dodaje prezes Krzyżańska.
Aktualnie w sieci Lotos funkcjonuje łącznie 315 stacji. Spółka przygotowuje się również do budowy stacji przy autostradach w ramach tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Rośnie sprzedaż na stacjach Lotos