PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Segment ekonomiczny stacji paliw ma się dobrze

Autor: wnp.pl (Marcin Szczepański)
20-01-2011 15:27
Segment ekonomiczny stacji paliw ma się dobrze

Na europejskim rynku stacyjnym częstą praktyką jest wydzielanie z macierzystych sieci stacji obiektów o węższym zakresie świadczonych usług i grupowanie ich w oddzielny brand. Pozwala to wyjść naprzeciw potrzebom klientów zainteresowanych nie szerokim wachlarzem usług a przede wszystkim korzystną ceną. Nie inaczej jest w Polsce. Stacje tzw. segmentu ekonomicznego zyskują na popularności, szczególnie w okresach wzrostu cen paliw.

Najbardziej znanym przykładem brandu ekonomicznego jest orlenowska sieć Bliska. Stworzona w oparciu o niewielkie, zazwyczaj miejskie stacje, po pięciu latach od pojawienia się na rynku wciąż się rozwija. W minionym roku Orlen uruchomił 35 takich obiektów, a ogólna liczba Bliskich wzrosła już do 459. Jest to więc druga największa sieć stacji w naszym kraju po podstawowym brandzie Orlenu.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


42 713 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP