PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Shell goni Lotos na rynku stacji

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
12-07-2008 11:12
Shell goni Lotos na rynku stacji

Po uruchomieniu dwóch kolejnych placówek partnerskich, sieć Shell w Polsce liczy już niespełna 25 stacji mniej niż sieć trzeciej na krajowym rynku Grupy Lotos.

Na początku lipca w ramach programu partnerstwa "100 proc. jakości Shell" do sieci koncernu Shell Polska dołączyły dwie nowe stacje paliw. Zlokalizowane są w Dobroszowie (przy drodze krajowej nr 94 relacji Legnica - Krzywe) oraz w Miasteczku Śląskim.
Dzięki temu obecnie sieć Shell liczy 322 stacje benzynowe, z czego 261 to stacje własne koncernu, a 61 - partnerskie. Obie stacje poza tradycyjnymi paliwami (w tym LPG) oferują paliwa premium V-Power, przy czym obiekt w Miasteczku Śląskim nie ma w ofercie paliwa V-Power Diesel.

Na obu stacji akceptowane są cztery rodzaje kart: euroShell, UTA, DKV i Esso.

Część ekspertów jest zdania, że przy obecnym tempie rozwoju sieci Shell i stagnacji w rozwoju sieci Lotosu, jeszcze przed końcem roku Shell może się zrównać z gdańskim koncernem pod względem liczby stacji.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Warszawa, 5 grudnia 2017

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 343 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

794 350 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 263 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP