PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Shell goni Lotos na rynku stacji

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
12-07-2008 11:12
Shell goni Lotos na rynku stacji

Po uruchomieniu dwóch kolejnych placówek partnerskich, sieć Shell w Polsce liczy już niespełna 25 stacji mniej niż sieć trzeciej na krajowym rynku Grupy Lotos.

Na początku lipca w ramach programu partnerstwa "100 proc. jakości Shell" do sieci koncernu Shell Polska dołączyły dwie nowe stacje paliw. Zlokalizowane są w Dobroszowie (przy drodze krajowej nr 94 relacji Legnica - Krzywe) oraz w Miasteczku Śląskim.
Dzięki temu obecnie sieć Shell liczy 322 stacje benzynowe, z czego 261 to stacje własne koncernu, a 61 - partnerskie. Obie stacje poza tradycyjnymi paliwami (w tym LPG) oferują paliwa premium V-Power, przy czym obiekt w Miasteczku Śląskim nie ma w ofercie paliwa V-Power Diesel.

Na obu stacji akceptowane są cztery rodzaje kart: euroShell, UTA, DKV i Esso.

Część ekspertów jest zdania, że przy obecnym tempie rozwoju sieci Shell i stagnacji w rozwoju sieci Lotosu, jeszcze przed końcem roku Shell może się zrównać z gdańskim koncernem pod względem liczby stacji.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


33 719 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP