Shell: nie oglądamy się na konkurentów

Shell: nie oglądamy się na konkurentów
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Ambitne plany inwestycyjne koncernu Shell na polskim rynku detalicznym nie są odpowiedzią na ekspansję rosyjskiego Łukoila - zapewnia Alfred Kubczas z centrali Shell Polska.

W jego opinii, polski rynek jest atrakcyjny dla wielu operatorów stacji paliw, a konkurencja jest na nim bardzo silna już w tej chwili. - Dlatego każdy, kto planuje rozwój na tym rynku w dłuższej perspektywie, a tak jest w przypadku Shella, nie może być zaskakiwany przez pojawienie się nowych podmiotów - przekonuje.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Shell: nie oglądamy się na konkurentów

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!