Aż o pięć nowych stacji powiększyła się w ostatnich dniach sieć stacji benzynowych Shell Polska. W rezultacie liczba placówek firmy na polskim rynku wzrosła do 338 obiektów. Shell zbliżył się w ten sposób do BP i Lotosu.
W efekcie liczba stacji własnych koncernu wzrosła do 269 placówek, a liczba stacji partnerskich do 69. Dzięki temu przyspieszeniu inwestycji sieć Shella dzieli już tylko kilkanaście stacji od Grupy Lotos (351 stacji) i BP Polska (356 stacji).
Od początku roku Shell uruchomił na polskim rynku 27 nowych stacji (w porównaniu do 34 w roku 2007), zdecydowanie najwięcej spośród wszystkich operatorów krajowego rynku detalicznego. Tylko w ciągu ostatnich dwóch miesięcy rozpoczęło działalność osiem stacji Shella.
Gdyby to tempo rozwoju sieci zostało utrzymane, prawdopodobnie w 2009 roku Shell wyprzedziłby Grupę Lotos pod względem liczby stacji i znacząco przybliżył się do drugiego w tej chwili pod względem liczebności sieci BP.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Shell przyspiesza rozwój sieci