Shell: wyznaczać trendy na rynku paliwowym

Shell: wyznaczać trendy na rynku paliwowym
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Chcemy się rozwijać i budować w Polsce kolejne stacje, ale zależy nam również na tym, żeby kreować nowe trendy na rynku paliwowym i pokazać, że nie idziemy na żadne kompromisy w kwestii bezpieczeństwa ludzi i środowiska - mówi w drugiej części rozmowy z wnp.pl Paweł Odrzywołek, dyrektor działu stacji paliw w spółce Shell Polska.

Czy nadal dopuszczają Państwo na polskim rynku rozwój nieorganiczny? Czy są obecnie na rynku sieci, które można i warto byłoby przejąć?

- Polski rynek detaliczny jest dość ciekawy, podzielony niemal pół na pół pomiędzy duże marki paliwowe i niezależnych graczy, czy to w formie niewielkich sieci czy wręcz pojedynczych stacji. Wiele z tych mniejszych sieci radzi sobie na rynku całkiem dobrze i potencjalnie mogłoby być ciekawym uzupełnieniem sieci największych operatorów, ale na obecną chwilę nie prowadzimy projektów związanych z przejęciami konkurentów na krajowym rynku.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Shell: wyznaczać trendy na rynku paliwowym

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!