Sieć Bliska nie zniknie z rynku

Sieć Bliska nie zniknie z rynku
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Wbrew ostatnim rynkowym przewidywaniom PKN Orlen nie zamierza wycofywać z rynku swojej marki ekonomicznej Bliska - dowiedział się wnp.pl. Koncern przyznaje natomiast, że stacje Bliska o największym potencjale nadal będą przemianowywane na markę Orlen.

Przypomnijmy, że w ciągu minionego roku ponad 130 stacji Bliska zniknęło z polskiego rynku (obecnie funkcjonuje ich 358, w porównaniu do 489 na koniec 2012 roku). Ponad 100 z nich zostało włączone do segmentu premium koncernu i przemianowane na markę Orlen.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Sieć Bliska nie zniknie z rynku

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!