W ciągu ostatnich ośmiu miesięcy sieć stacji partnerskich Slovnaft Polska powiększyła się o zaledwie trzy placówki. Prezes spółki Richard Milosovic ma jednak nadzieję, że w tym roku sieć powiększy się o połowę.
W przeciwieństwie do innych sieci partnerskich działających na polskim rynku, sieć partnerska Slovnaft Polska jest oparta na pełnej dobrowolności, nie wiąże się też z żadnymi opłatami dla właścicieli stacji.
- Stacje partnerskie nie posiadają wizualizacji Slovnaftu, mają jedynie prawo do wykorzystywania naklejek z naszym logo na dystrybutorach i przy wejściu do sklepu, które oznaczają, że paliwa na stację dostarcza Slovnaft, a także do zawieszenia naszych flag firmowych na masztach - wyjaśnia prezes Milosovic.
Spółka zalicza ten sposób funkcjonowania na rynku do działalności hurtowej, a nie detalicznej, utrzymując, że z rynku detalicznego wycofała się wraz ze sprzedażą stacji Grupie Lotos kilka lat temu.
Prezes Slovnaft Polska nie mówi ile stacji współpracujących z firmą na tej zasadzie spółka chciałaby pozyskać docelowo. - Ważne jest, że żaden z dotychczasowych partnerów dotąd nie zrezygnował ze współpracy, mimo że wszyscy mogą to zrobić w każdej chwili i bez żadnych opłat - mówi.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Slovnaft chce przyspieszyć rozwój stacji partnerskich