Do końca 2016 roku na stacjach Slovnaft na Słowacji ma powstać nawet 60 sklepów w nowym formacie o nazwie Fresh Corner, wprowadzanym przez węgierską Grupę MOL na wszystkich rynkach, na których firma jest obecna.
W nowym koncepcie sklepu szczególną wagę przykłada się do kawy, przekąsek oraz nowego, rozszerzonego asortymentu żywności, dostosowanego do zapotrzebowania ze strony dzisiejszych konsumentów.
Grupa MOL, do której należy Slovnaft, wprowadziła już sklepy Fresh Corner na niemal wszystkich rynkach, na których jest obecna: w Czechach, Chorwacji, Rumunii, Słowacji, Słowenii, Serbii oraz na macierzystym rynku węgierskim.
Jak podał Slovnaft, po pilotażowym okresie funkcjonowania pierwszych kilku stacji ze sklepami Fresh Corner, spółka rozpoczyna nowy etap modernizacji swoich stacji. W lipcu ruszyły prace modernizacyjne na pierwszych czterech stacjach, a w sierpniu prace rozpoczynają się na kilkudziesięciu kolejnych.
- W tym roku rozszerzamy nasz nowy koncept sprzedaży detalicznej na ponad jedną czwartą naszej sieci stacji - mówi Timea Reicher, szef sieci detalicznej Slovnaftu.
Na razie nie ma informacji, czy docelowo sklepy Fresh Corner znajdą się także na ponad 80 stacjach działających pod marką Slovnaft Partner w południowej Polsce.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Slovnaft rozszerza zasięg nowego konceptu sklepów