Stacje Bliska nadal znikają z rynku

Stacje Bliska nadal znikają z rynku
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Na koniec pierwszego półrocza 2015 roku stacje z logo Bliska, marki ekonomicznej PKN Orlen, stanowiły już tylko niewiele ponad 10 proc. wszystkich stacji płockiego koncernu na polskim rynku. Jeśli utrzyma się dotychczasowa tendencja, ostatnia Bliska zniknie w przyszłym roku.

W połowie 2011 roku, kiedy Grupa Lotos ogłaszała inaugurację swojej marki ekonomicznej Lotos Optima, przy polskich drogach funkcjonowało około 470 stacji Bliska, co dawało Orlenowi niezagrożoną pozycję lidera w segmencie tzw. stacji ekonomicznych (80 placówek ekonomicznych marki 1-2-3 miał wówczas jedynie Statoil).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Stacje Bliska nadal znikają z rynku

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!