PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Stacje paliw szykują się do gastronomicznej wojny

Autor: The Wall Street Journal Polska
07-01-2008 11:27

Stacje benzynowe czeka w tym roku prawdziwa batalia. W dobie szaleńczo rosnących cen paliw sieci, aby przyciągnąć klientów, na potęgę rozbudowują usługi gastronomiczne.

Brytyjski koncern BP, który prowadzi już przy swoich 112 placówkach kawiarnie Wild Bean Cafe, będzie dążył do tego, by ta oferta gastronomiczna zaczęła funkcjonować przy wszystkich jego 300 stacjach - czytamy w "The Wall Street Journal Polska".
O dodatkowe usługi chce zadbać również rosyjski Łukoil, który prowadzi w Polsce 103 stacje, a w tym roku chce otworzyć kolejnych 20. - Naszym celem jest oferowanie usług gastronomicznych w 30 proc. naszych lokalizacji - mówi dziennikowi Vladimir Yatrov, menedżer ds. kontaktów z mediami w polskim oddziale koncernu.

W tym roku bardzo mocno na gastronomię postawi także PKN Orlen. W tym roku spółka ma zamiar stworzyć kilkaset barów, z których każdy będzie kosztować między 50 a 100 tys. zł.

Obecnie udział produktów pozapaliwowych i usług w sprzedaży na stacjach wynosi 50 proc. Na Zachodzie jest to 70 proc. i Polska będzie dość szybko dążyć do tego modelu - napisał "WSJ Polska".
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

37 325 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

723 923 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 999 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP