W ramach strategii rozwoju sieci detalicznej firma Shell Polska poszukuje nowych lokalizacji pod stacje benzynowe. Pod uwagę brane są także lokalizacje w sąsiedztwie centrów handlowych.
Wiadomo, że Shell współpracuje w zakresie pozyskiwania nowych lokalizacji pod stacje z firmą King Sturge, która poszukuje terenów o powierzchni co najmniej 2 tys. mkw., najchętniej z wydanym już pozwoleniem na budowę stacji.
Czy decyzja o poszukiwaniu lokalizacji przy centrach handlowych może oznaczać, że również Shell, wzorem takich sieci jak PKN Orlen czy Statoil, rozważa wprowadzenie na polskim rynku drugiej, ekonomicznej marki stacji?
W centrali Shell Polska zdecydowanie zaprzeczają. - Jedyną marką, pod jaką Shell działa w Polsce, jest właśnie marka Shell. Na razie nie widzimy podstaw do zmiany tej sytuacji - zapewnia Alfred Kubczak z Shell Polska.
Jego zdaniem centra handlowe są tylko jeden z przykładów atrakcyjnych lokalizacji, jakimi Shell jest zainteresowany. - Tak naprawdę interesują nas wszystkie dobre lokalizacje, zarówno miejskie, jak i te przy szlakach komunikacyjnych - podkreśla.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Stacje Shell przy centrach handlowych