PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Stacje paliw

Orlen zaprezentował nowy koncept niemieckich stacji

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
15-05-2017 15:46
Orlen zaprezentował nowy koncept niemieckich stacji
fot. mat. pras

Należąca do firmy Orlen Deutschland z grupy PKN Orlen stacja paliw marki Star w Berlinie zawiera elementy nowego konceptu stacji, który właśnie zadebiutował na rynku niemieckim.

Niemiecka spółka Orlenu przekonuje, że nowy wygląd stacji charakteryzuje nowoczesne wzornictwo i koncentracja na potrzebach klientów, a kluczowe słowa w przypadku otwartej na Prenzlauer Promenade w Berlinie stacji to przejrzystość i efektywność.
Najbardziej innowacyjnym elementem konceptu jest elektroniczne oznakowanie stacji, które w tej formie wprowadzane jest na rynek po raz pierwszy. Głównym elementem tego oznakowania jest obramowanie drzwi wejściowych na stację w technologii LED. W różnych porach dnia i w zależności od okoliczności może ono wyświetlać różną zawartość, co sprawia, że jest to najbardziej elastyczny i efektywny przekaz reklamowy na stacji. Wyświetlacz wokół drzwi wejściowych jest kontrolowany centralnie przez spółkę Orlen Deutschland i po raz pierwszy umożliwi zarządzanie kategorią produktów w czasie rzeczywistym. Inne elementy cyfrowego oznakowania to ekran LED zintegrowane z regałami w sklepie, które będą wykorzystywane do kampanii marketingowych.

Nowy koncept stacji przewiduje także powiększenie kawiarenki Star Cafe, zarówno pod względem powierzchni, jak i oferty. Star Cafe wyposażona została w nowe meble, menu poszerzono o gorące przekąski i ofertę lunchową, a obiekt zyskał dedykowaną strefę kuchenną, co zapewnia poprawę higieny dzięki oddzieleniu części kasowej od miejsca przygotowywania posiłków, przy zachowaniu szybkiej obsługi. W przyszłości kawa ma być także serwowana przy stolikach, choć opcją pozostanie także samoobsługa.

Sieć Star podkreśla związki z lokalnym regionem, stąd na stacji w Berlinie znalazły się silne elementy wizualne, nawiązujące do stolicy Niemiec.

Również sklep na stacji zyskał nowy wygląd. Wnętrze zdominowane jest przez elementy drewniane, a specjalnie zaprojektowane moduły poprawiają prezentację marek własnych koncernu.

Zmodernizowana została także strefa myjni. Idąc za głosem konsumentów mycie można teraz uruchomić bezzwłocznie, płacąc w jego trakcie lub po zakończeniu, a nie tylko z góry, jak było do tej pory. Dzięki temu konsumenci oszczędzają czas.

- Nowy koncept stacji to obecnie nasz najważniejszy projekt. Da się zauważyć, że naszym priorytetem były potrzeby klienta - powiedział prezes firmy Michał Bryliński. Jak dodał Wiesław Milkiewicz, dyrektor wykonawczy firmy, to znaczący krok na drodze do objęcia miana najpopularniejszej marki stacji w Niemczech.

Pozostałe elementy nowego konceptu znajdują się jeszcze na etapie planowania. Obejmują na przykład koncepcję stałego tarasu, a także uwzględniają okolicę dystrybutorów.

Orlen Deutschland prowadzi w Niemczech sieć ponad 570 stacji paliw Star, co daje firmie ok. 5 proc. udziału w rynku naszego zachodniego sąsiada.
Podobał się artykuł? Podziel się!

NA GIEŁDZIE




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


28 500 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 765 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP