PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Stacje paliw

Po pojazd na stację paliw

Autor: Paweł Bernaciak
16-07-2017 10:04 |  aktualizacja: 16-07-2017 09:03

Elastyczność oferty stacji, możliwość pozyskania jak najszerszej grupy klientów, najlepiej nowych - decyduje o jej dochodowości. Czy szansę taką daje tak modny dziś carsharing? Czy stacja, oprócz paliw, może też oferować same pojazdy?

- Nasze otwarcie na te usługi to efekt długoterminowej obserwacji rynku stacji, zmian w sposobie poruszania się ludzi po mieście, uwarunkowań demograficznych. Podjęliśmy współpracę z Traficar, aby zbliżyć się do kolejnego pokolenia, szczególnie ludzi kończących studia, zdobywających pierwsze doświadczenia zawodowe, którzy już teraz potrzebują szybkiego i uniwersalnego sposobu poruszania się po mieście, a dla których inwestycja we własny samochód jest nieefektywna bądź poza zasięgiem finansowym - tłumaczy Łagowski.

Od 1 czerwca br. na wybranych stacjach Orlenu w Krakowie i Warszawie można wypożyczyć srebrne Renault Clio. Klienci za pomocą smartfonu mogą zlokalizować pojazd, zarezerwować go, a następnie zostawić w dowolnym miejscu. Za wdrożenie usługi odpowiada firma Express.

Wejście w carsharing niewątpliwie poprzedziła obserwacja konkurencji. W połowie 2016 r. Grupa Lotos z 99Rent uruchomiła tradycyjny wynajem aut osobowych i małych dostawczych , w celu upowszechnienie usługi, z której Polacy do tej pory korzystali głownie podczas zagranicznych wycieczek (przy każdym lotnisku są wypożyczalnie firm zajmujących się tą usługą globalnie, jak np. amerykański AVIS). Mówiliśmy o carsharingu jako propozycji biznesowej. Wracając do źródeł tego pojęcia, nie sposób nie wspomnieć o współpracy Lotosu z BlaBlaCar, której klientom, podróżującym wspólnie, gdański koncern oferuje rabaty przy dalszych wyprawach.

Wizerunkowo, ale i za kasę


- Współpracę rozpatrujemy w dwóch wymiarach. Po pierwsze umożliwia zwiększenie wykorzystania potencjału naszych stacji - biznesu, w którym stykamy się z ostatecznym odbiorcą - kierowcą. Dodatkowo wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom potencjalnych klientów - chcemy przekonać ich, że marka Orlen to klasa premium nie tylko w zakresie paliw, ale także gastronomii, sklepów convenience czy nowych usług, takich jak carsharing. W ten sposób możemy też zaprezentować szerszej grupie odbiorców ofertę restauracji szybkiej obsługi Stop Cafe 2.0 i sklepów O!Shop, idealnych dla zabieganych klientów w miastach. Nie bez znaczenia pozostaje aspekt prośrodowiskowy, który wynikał będzie z użytkowania naszych wysokojakościowych paliw przez niskoemisyjne pojazdy - mówi Łagowski.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


29 239 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

608 171 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 045 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.