PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Stacje paliw

Shell ma nową ofertę dla właścicieli stacji paliw

Autor: wnp.pl (PA)
08-11-2017 13:01
Shell ma nową ofertę dla właścicieli stacji paliw

Shell przypuszcza nową ofensywę franczyzową.

Fot. mat. prasowe

Shell Polska odświeżył i wzbogacił w tym roku swoją ofertę franczyzową dla właścicieli stacji benzynowych. W ramach nowego podejścia partnerzy firmy mogą liczyć m.in. na brak stałej miesięcznej opłaty franczyzowej i gwarancję marży minimalnej.

  • Shell wprowadza nową ofertę franczyzową dla właścicieli stacji paliw w Polsce.
  • Wśród nowości są brak stałej miesięcznej opłaty i gwarancja minimalnej marży.
  • Koncern może także sfinansować określone inwestycje na stacji partnera, który sam wybiera, czego najbardziej potrzebuje.
Oprócz tego Shell proponuje partnerom bonusy za przedłużenie umowy na kolejny okres oraz inwestycję w innowacyjny format sklepu.

Shell organizuje także programy motywujące i wspierające sprzedaż. Partnerom przysługuje również pakiet inwestycyjny finansowany przez Shell, który może być przeznaczony na pokrycie kosztów związanych z organizacją stacji. Franczyzobiorca ma do wyboru m.in.: odświeżenie stanu technicznego stacji, zamontowanie typowego dla Shell wyposażenia zewnętrznego wystroju stacji opatrzonego logiem firmy, zainstalowanie systemu monitoringu szczelności zbiorników i telemetrii (system Fuel Prime), zakup mebli sklepowych lub zakup ubrań firmowych dla pracowników Shell/Ferrari.

Jak się dowiedzieliśmy, Shell przeprowadził badanie wśród operatorów stacji i na podstawie jego wyników dostosował swoją ofertę do ich potrzeb. - Idea jest taka, żeby każdy potencjalny partner otrzymał zindywidualizowaną ofertę - mówi Anna Papka, rzecznik prasowy Shell Polska.

Shell pozostawia natomiast dużą swobodę w prowadzeniu sklepu, nie pobierając dodatkowych opłat z tytułu obrotu lub marży w sklepie i części gastronomicznej. Bezpłatnie udziela też wsparcia w zakresie rozwoju oferty sklepowej i poprawy konkurencyjności oraz umożliwia dostęp do wiedzy i szkoleń, również w trybie on-line.

Podobnie jak w przypadku większości pozostałych umów franczyzowych na rynku, czas trwania umowy wynosi 5 lat z możliwością przedłużenia za zgodą obu stron.

Obecnie w sieci Shell funkcjonuje około 40 stacji franczyzowych (na ponad 420 stacji ogółem). W szczytowym punkcie rozwoju tego biznesu, ponad dekadę temu, Shell miał w Polsce około 90 stacji partnerskich. Spółka zdecydowała się jednak na zatrzymanie tylko najlepszych z nich. Zapewnia jednak, że nie rezygnuje z tej formy działalności, w dalszym ciągu podpisuje nowe umowy i odnawia wygasające kontrakty. Nowa oferta ma się przyczynić do ponownego wzrostu liczby stacji tego typu.

Shell dysponuje największą na świecie siecią ok. 44 tys. stacji paliw w kilkudziesięciu krajach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


42 891 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

761 911 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 266 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP