PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Stacje paliw

Zagraniczne sieci stacji paliw również usprawniają obsługę

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
07-09-2017 06:00
Zagraniczne sieci stacji paliw również usprawniają obsługę

Sieci zagranicznych koncernów nie testują obecnie w Polsce automatycznych stanowisk kasowych

Shell, BP i Circle K (dawny Statoil) nie chcą pozostać w tyle za PKN Orlen i Grupą Lotos, które testują na swoich stacjach automatyczne i mobilne stanowiska kasowe, i również wprowadzają rozwiązania, których celem jest ograniczenie kolejek na stacjach.

  • Zagraniczne sieci stacji nie testują w Polsce automatycznych stanowisk kasowych.
  • W poszczególnych sieciach wprowadzane są inne rozwiązania mające usprawnić ruch na stacji.
  • Wiele nowoczesnych rozwiązań na razie dostępnych jest jedynie na innych rynkach europejskich.
***************

- W Shell stale pracujemy nad rozwiązaniami, które mają usprawnić obsługę na naszych stacjach. Ze zrozumiałych względów nie zdradzamy jednak szczegółów rozwiązań, nad którymi dopiero trwają prace - powiedziała nam Anna Papka, rzecznik prasowy firmy Shell Polska.

Jak przyznała, firma Shell w Polsce nie testuje samoobsługowych stanowisk kasowych, ma za to inne rozwiązania nakierowane na usprawnienie obsługi.

- Przykładowo, na naszej stacji MOP Olsze Zachód na autostradzie A1 funkcjonuje zewnętrzny punkt kasowy, w którym klienci mogą szybko i bez kolejek zapłacić za paliwo bez wchodzenia do sklepu. Innowacyjne rozwiązania z zakresu płatności mobilnych wprowadzamy również poza Polską. Od lutego br. w Wielkiej Brytanii właściciele Jaguarów i Land Roverów mogą jako pierwsi na świecie płacić za paliwo na stacjach Shell za pośrednictwem ekranów dotykowych w swoich samochodach. W Czechach natomiast w ramach współpracy z firmą Mastercard umożliwiamy naszym klientom korzystanie z Masterpass, czyli cyfrowego portfela, który pozwala kierowcom płacić za paliwo prosto z samochodu. Wystarczy, że klient zeskanuje kod QR na dystrybutorze przed tankowaniem. Usługa jest dostępna na rynku naszych południowych sąsiadów od listopada ub.r. - wymienia Anna Papka.

- W tej chwili nie prowadzimy prac związanych z wdrożeniem mobilnej kasy na stacjach BP. Stale jednak monitorujemy rynek i kierunek jego rozwoju. Będziemy się uważnie przyglądać tym rozwiązaniom - poinformowała nas z kolei Magdalena Kandefer-Kańtoch, rzecznik prasowy BP w Polsce.

Potrzeby wprowadzania automatycznych stanowisk kasowych nie widzi natomiast firma Circle K. - Poszukiwanie nowych rozwiązań mających na celu usprawnienie przepustowości na stacjach jest zawsze dobrym kierunkiem. Z pewnością będziemy przyglądać się działaniom konkurencji w tym temacie - powiedział nam Mirosław Caputa, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Circle K Polska.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 465 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

324 408 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 846 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP