PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Statoil chce gonić konkurentów w detalu

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
14-05-2008 15:03
Statoil chce gonić konkurentów w detalu

Statoil Poland planuje powiększenie do końca 2008 roku swojej sieci franczyzowej niemal o jedną trzecią oraz sieci stacji segmentu ekonomicznego 1-2-3 o ponad połowę - dowiedzieliśmy się.

Obecnie sieć Statoil liczy 254 placówki, z czego 184 stanowią stacje własne Statoil, 37 to placówki franczyzowe, a 33 - stacje ekonomiczne działające pod marką 1-2-3.
- Na koniec roku 2008 planujemy przekroczyć liczbę 280 stacji ogółem, w tym ok. 45-50 stacji franczyzowych oraz 50 stacji 1-2-3 - powiedział nam Andrzej Magryś, prezes Statoil Poland.

Oznacza to wzrost liczby stacji franczyzowych o ok. 29 proc. oraz stacji 1-2-3 o 51 proc. Dzięki temu Statoil chce się ponownie zbliżyć do swoich najważniejszych konkurentów, którzy ostatnio zostawili go nieco w tyle pod względem liczebności sieci.

Jeszcze dwa lata temu sieć Statoila była porównywalna z siecią firmy Shell, podczas gdy obecnie dzieli je ponad 60 stacji. - Rzeczywiście w ostatnim roku nasi konkurenci, w tym Shell, bardzo zwiększyli tempo powiększania swoich sieci stacji w koncepcji oferty patronackiej.Będziemy szukali efektywnych rozwiązań, aby nadrobić ten dystans - mówi prezes Magryś.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 125 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP