PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Statoil chce gonić konkurentów w detalu

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
14-05-2008 15:03
Statoil chce gonić konkurentów w detalu

Statoil Poland planuje powiększenie do końca 2008 roku swojej sieci franczyzowej niemal o jedną trzecią oraz sieci stacji segmentu ekonomicznego 1-2-3 o ponad połowę - dowiedzieliśmy się.

Obecnie sieć Statoil liczy 254 placówki, z czego 184 stanowią stacje własne Statoil, 37 to placówki franczyzowe, a 33 - stacje ekonomiczne działające pod marką 1-2-3.
- Na koniec roku 2008 planujemy przekroczyć liczbę 280 stacji ogółem, w tym ok. 45-50 stacji franczyzowych oraz 50 stacji 1-2-3 - powiedział nam Andrzej Magryś, prezes Statoil Poland.

Oznacza to wzrost liczby stacji franczyzowych o ok. 29 proc. oraz stacji 1-2-3 o 51 proc. Dzięki temu Statoil chce się ponownie zbliżyć do swoich najważniejszych konkurentów, którzy ostatnio zostawili go nieco w tyle pod względem liczebności sieci.

Jeszcze dwa lata temu sieć Statoila była porównywalna z siecią firmy Shell, podczas gdy obecnie dzieli je ponad 60 stacji. - Rzeczywiście w ostatnim roku nasi konkurenci, w tym Shell, bardzo zwiększyli tempo powiększania swoich sieci stacji w koncepcji oferty patronackiej.Będziemy szukali efektywnych rozwiązań, aby nadrobić ten dystans - mówi prezes Magryś.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


34 493 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP