Statoil Poland planuje powiększenie do końca 2008 roku swojej sieci franczyzowej niemal o jedną trzecią oraz sieci stacji segmentu ekonomicznego 1-2-3 o ponad połowę - dowiedzieliśmy się.
- Na koniec roku 2008 planujemy przekroczyć liczbę 280 stacji ogółem, w tym ok. 45-50 stacji franczyzowych oraz 50 stacji 1-2-3 - powiedział nam Andrzej Magryś, prezes Statoil Poland.
Oznacza to wzrost liczby stacji franczyzowych o ok. 29 proc. oraz stacji 1-2-3 o 51 proc. Dzięki temu Statoil chce się ponownie zbliżyć do swoich najważniejszych konkurentów, którzy ostatnio zostawili go nieco w tyle pod względem liczebności sieci.
Jeszcze dwa lata temu sieć Statoila była porównywalna z siecią firmy Shell, podczas gdy obecnie dzieli je ponad 60 stacji. - Rzeczywiście w ostatnim roku nasi konkurenci, w tym Shell, bardzo zwiększyli tempo powiększania swoich sieci stacji w koncepcji oferty patronackiej.Będziemy szukali efektywnych rozwiązań, aby nadrobić ten dystans - mówi prezes Magryś.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Statoil chce gonić konkurentów w detalu