Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide z Grupy McCann rozpoczęła współpracę ze Statoil Poland. Pierwszym projektem jest launch kawy nowej marki Statoil – „Made To Go”. Momentum Worldwide jest odpowiedzialna za obsługę marketingową Statoil w Polsce do końca 2011 r.
Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji i zrealizowanie działań promujących kawę marki „Made To Go” oraz kreację i produkcję materiałów POS dostępnych na stacjach paliw Statoil. Powstały także spoty radiowe, które emitowane są m.in. w takich stacjach radiowych, jak Polskie Radio, RMF, Radio Zet oraz spoty sponsoringowe, które są obecne na antenie TVN24. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Działania związane z promowaniem kawy marki „Made To Go” rozpoczęły się 17 maja 2010 r. i potrwają do 4 lipca 2010 r.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Statoil promuje się poprzez agencję marketingową