Należąca do Statoila marka segmentu ekonomicznego 1-2-3 będzie w najbliższym czasie priorytetem rozwoju sieci stacji norweskiej firmy - powiedział nam Andrzej Magryś, prezes Statoil Poland.
Jak się dowiedzieliśmy, sieć stacji 1-2-3 liczy obecnie 34 placówki i - zdaniem prezesa Magrysia - będzie się dynamicznie rozwijała, szybciej niż w przypadku stacji segmentu premium z logo Statoil.
- Zakładamy, że będziemy otwierali po kilkanaście nowych stacji 1-2-3 rocznie, choć oczywiście zależy to również od tego, jak długo będą trwały uzgodnienia administracyjne w przypadku poszczególnych lokalizacji - mówi.
Wprawdzie rozbudowa sieci 1-2-3 przebiega wolniej niż zakładała spółka kilka lat temu (mówiło się o co najmniej 50 stacjach do końca 2007 roku), ale prezes Magryś zapewnia, że będzie konsekwentnie kontynuowana.
Stacje 1-2-3 mają konkurować ze stacjami segmentu ekonomicznego innych marek, takich jak należąca do Orlenu Bliska, stacje bezobsługowe fińskich firm Neste czy St1 oraz stacje przymarketowe.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Statoil stawia na stacje 1-2-3