PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Strategia marketingowa Lotosu przynosi efekty

Autor: wnp.pl (Marcin Szczepański)
27-08-2009 10:01
Strategia marketingowa Lotosu przynosi efekty

Według Gazety Prawnej w I półroczu Grupa Lotos sprzedała o 20 proc. więcej paliwa na stacjach paliwowych niż rok temu. Natomiast konkurencyjne sieci sprzedaży detalicznej średnio zwiększyły sprzedaż o 7 proc.

- Uważamy, że imponujący wzrost sprzedaży detalicznej jest przede wszystkim efektem zastosowania agresywniejszej strategii marketingowej w Lotosie, która ma na celu powiększenie udziału rynkowego spółki w 2009 i 2010 roku – twierdzi Peter Tordai, analityk KBC Securities.
Według niego wyższy wolumen sprzedaży nie musi znaleźć odbicia w dużo wyższych zyskach w krótkim terminie. - Niemniej jednak podoba nam się strategia Lotosu, która idzie w dobrym kierunku – dodaje ekspert.

Lotos zamierza zwiększyć udział w rynku paliwa w 2009 roku do ponad 7 proc., a w 2012 osiągnąć 10 proc. udział rynkowy. Aktualnie w sieci Lotos funkcjonuje łącznie 319 stacji.
Podobał się artykuł? Podziel się!

NA GIEŁDZIE

Grupa Lotos SA [LTS]

kurs:

55.75 PLN -0.31 (-0.55%)

Notowania | Analiza techniczna





SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


46 400 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP