Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Supermarkety rozwijają sieć stacji benzynowych

Autor: The Wall Street Journal Polska
02-03-2009 10:25
Supermarkety rozwijają sieć stacji benzynowych

Stale rośnie liczba stacji paliw zlokalizowanych przy supermarketach. W tym roku do już istniejących 123 placówek z logo Tesco, Auchan, Carrefour i Intermarche może dołączyć co najmniej 30 kolejnych.

Jak dowiedział się "The Wall Street Journal Polska", dwaj najwięksi gracze na tym rynku, Carrefour i Tesco, w tym roku chcą otworzyć po kilkanaście nowych placówek.

Carrefour czeka w tej chwili na wyniki audytu środowiskowego. Sieć takich stacji przymarketowych rośnie od czterech lat w tempie 20 proc. Ekspert branży paliwowej z firmy doradczej KPMG Dariusz Marzec jest przekonany, że z czasem stacje firmowane przez sieci handlowe mogą uzyskać nawet kilkudziesięcioprocentowy udział w rynku, tak ja ma to już miejsce we Francji.

KOMENTARZE (1)

KOMENTARZE (1)




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


22 086 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP