Po niezrealizowaniu umowy inwestycyjnej przez Eurocash wróciliśmy do rozmów na temat ewentualnej współpracy z kolejnymi operatorami rynku petrol. Mam nadzieję, że efekty tych rozmów poznamy już w przyszłym roku - mówi Kazimierz Mars, prezes zarządu Grupy Tradis.
- Większość koncernów paliwowych sama wypracowała własne koncepty przystacyjnych sklepów. Dobrym przykładem jest PKN Orlen, który ma największą sieć sprzedaży w Polsce. My zaś dostarczamy do niej kluczowe kategorie asortymentowe: słodycze, piwo i napoje - wyjaśnia prezes zarządu Grupy Tradis.
W skład Grupy Dystrybucyjnej Tradis wchodzą spółki Tradis, dystrybutor artykułów chemiczno-kosmetycznych Ambra, dystrybutor FMCG DEF, Detal Koncept (organizator sieci Groszek i Milea) oraz spółki Euro Sklep, Lewiatan, sieć drogerii Koliber oraz PSD.
Spółki dystrybucyjne Tradisu mają 64 magazyny, w tym 35 magazynów cash&carry oraz 8 centrów dystrybucji, o łącznej powierzchni ok. 307 tys. mkw.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Tradis negocjuje z operatorami stacji paliw