Firma UGI Corporation, której spółka zależna AmeriGas weszła niedawno na polski rynek LPG poprzez przejęcie Shell Gas Polska, nie zamierza wycofywać z naszego rynku innej swojej spółki zależnej - Flaga. - Uważamy, że polski rynek LPG jest na tyle duży i chłonny, że jest na nim miejsce zarówno dla AmeriGas jak i dla Flagi - powiedział portalowi wnp.pl Lon Greenberg, prezes UGI Corporation.
AmeriGas ma się bowiem skupić na obsłudze dużych klientów biznesowych, podczas gdy Flaga obsługiwać będzie mniejszych odbiorców gazu, często o zasięgu lokalnym.
Flaga Polska to spółka-córka zarejestrowanej w Austrii Flagi, która działa na rynku LPG w krajach Europy Środkowej (Austria, Szwajcaria, Czechy, Słowacja, itp.) i jest spółką zależną UGI Corporation.
Marka AmeriGas była jak dotąd obecna tylko na rynku amerykańskim. Polska jest pierwszym krajem poza USA, gdzie UGI działa pod swoją sztandarową marką.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: UGI: w Polsce jest miejsce na dwie marki gazowe