PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

UGI: w Polsce jest miejsce na dwie marki gazowe

Autor: wnp.pl (Marcin Szczepański)
02-12-2010 22:15

Firma UGI Corporation, której spółka zależna AmeriGas weszła niedawno na polski rynek LPG poprzez przejęcie Shell Gas Polska, nie zamierza wycofywać z naszego rynku innej swojej spółki zależnej - Flaga. - Uważamy, że polski rynek LPG jest na tyle duży i chłonny, że jest na nim miejsce zarówno dla AmeriGas jak i dla Flagi - powiedział portalowi wnp.pl Lon Greenberg, prezes UGI Corporation.

Jego zdaniem obecność obu spółek jest uzasadniona także ze względu na inny zasięg działalności. - Flaga w Polsce ma znacznie mniejszy od AmeriGas udział rynkowy i choćby z tego względu koncentruje się na innej grupie klientów - podkreślił Greenberg.
AmeriGas ma się bowiem skupić na obsłudze dużych klientów biznesowych, podczas gdy Flaga obsługiwać będzie mniejszych odbiorców gazu, często o zasięgu lokalnym.

Flaga Polska to spółka-córka zarejestrowanej w Austrii Flagi, która działa na rynku LPG w krajach Europy Środkowej (Austria, Szwajcaria, Czechy, Słowacja, itp.) i jest spółką zależną UGI Corporation.

Marka AmeriGas była jak dotąd obecna tylko na rynku amerykańskim. Polska jest pierwszym krajem poza USA, gdzie UGI działa pod swoją sztandarową marką.
Podobał się artykuł? Podziel się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 033 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

577 394 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP