Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

W krajach nadbałtyckich nie będzie dwóch brandów

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
29-11-2007 13:06

W przeciwieństwie do rynków polskiego, czeskiego i niemieckiego, na Litwie i Łotwie PKN Orlen nie będzie wprowadzał dwóch różnych marek stacji, w celu podziału sieci na brand premium i ekonomiczny - poinformował Wojciech Heydel, wiceprezes Orlenu ds. sprzedaży.

- To zbyt mały rynek, żeby dzielić tu sieć na dwie niezależne marki - wyjaśnia Wojciech Heydel. Orlen chce mieć na Litwie i Łotwie łącznie ok. 230 stacji do 2012 roku.
- Oprócz temu mamy tutaj komfort budowania swojej sieci praktycznie od zera, nie licząc 34 istniejących stacji Ventus, nie ma zatem takiej sytuacji jak w Polsce, w przypadku stacji byłej CPN czy w Czechach, w odniesieniu do niektórych stacji Benzina, które nie spełniały najwyższych standardów pod względem jakości i lokalizacji - wyjaśnia wiceprezes Orlenu.

Według niego, Orlen będzie chciał pozycjonować swoją markę w segmencie premium, ale przy zachowaniu dotychczasowej, umiarkowanej ceny. - Zwiększamy zatem jakość stacji, zachowując cenę - podkreśla.

Na wszystkich stacjach sieci w obu krajach znajdą się obszerne sklepy wraz z barami bistro, na większości sprzedawany będzie gaz płynny LPG, a na przynajmniej 30 proc. stacji funkcjonować ma również myjnia samochodowa.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


42 828 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP