W przeciwieństwie do rynków polskiego, czeskiego i niemieckiego, na Litwie i Łotwie PKN Orlen nie będzie wprowadzał dwóch różnych marek stacji, w celu podziału sieci na brand premium i ekonomiczny - poinformował Wojciech Heydel, wiceprezes Orlenu ds. sprzedaży.
- Oprócz temu mamy tutaj komfort budowania swojej sieci praktycznie od zera, nie licząc 34 istniejących stacji Ventus, nie ma zatem takiej sytuacji jak w Polsce, w przypadku stacji byłej CPN czy w Czechach, w odniesieniu do niektórych stacji Benzina, które nie spełniały najwyższych standardów pod względem jakości i lokalizacji - wyjaśnia wiceprezes Orlenu.
Według niego, Orlen będzie chciał pozycjonować swoją markę w segmencie premium, ale przy zachowaniu dotychczasowej, umiarkowanej ceny. - Zwiększamy zatem jakość stacji, zachowując cenę - podkreśla.
Na wszystkich stacjach sieci w obu krajach znajdą się obszerne sklepy wraz z barami bistro, na większości sprzedawany będzie gaz płynny LPG, a na przynajmniej 30 proc. stacji funkcjonować ma również myjnia samochodowa.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: W krajach nadbałtyckich nie będzie dwóch brandów