Walki o polski rynek paliw ciąg dalszy

Walki o polski rynek paliw ciąg dalszy
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Ogłoszona pod koniec ubiegłego roku nowa strategia Grupy Lotos na lata 2011-2015 koncentruje się przede wszystkim na inwestycjach związanych z segmentem poszukiwań i wydobycia. Koncern nie zapomina jednak o działalności handlowej. Można powiedzieć, że z nowym rokiem rozpoczął się nowy etap rywalizacji o krajowy rynek paliw bo Orlen nie zamierza składać broni i zapowiada walkę o udziały rynkowe.

- Celem działań w kolejnych latach będzie maksymalizacja efektu ekonomicznego w zakresie sprzedaży produktów paliwowych, tj. benzyn, olejów napędowych i paliwa lotniczego poprzez elastyczne sterowanie strumieniem produktowym i dalsze umacnianie pozycji rynkowej - poinformował Lotos podczas prezentacji nowej strategii.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Walki o polski rynek paliw ciąg dalszy

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!