Ogłoszona pod koniec ubiegłego roku nowa strategia Grupy Lotos na lata 2011-2015 koncentruje się przede wszystkim na inwestycjach związanych z segmentem poszukiwań i wydobycia. Koncern nie zapomina jednak o działalności handlowej. Można powiedzieć, że z nowym rokiem rozpoczął się nowy etap rywalizacji o krajowy rynek paliw bo Orlen nie zamierza składać broni i zapowiada walkę o udziały rynkowe.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY
- GRUPA LOTOS ALERT | RSS
- SZOZDA MACIEJ ALERT | RSS
- STACJE PALIW ALERT | RSS
- ORLEN ALERT | RSS
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Walki o polski rynek paliw ciąg dalszy