PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Wartość marki Lotos wzrosła o ponad jedną piątą

Autor: wnp.pl (AP)
18-12-2013 14:58

W dziesiątym, jubileuszowym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, opublikowanym w dzienniku "Rzeczpospolita", wartość marki Lotos wyceniono na 1,11 mld zł. To o 21 proc. więcej niż rok wcześniej (912,6 mln zł).

Pozwoliło to Grupie Lotos zachować 9. pozycję w rankingu, zajmowaną również przed rokiem. Od 2004 roku i pierwszej edycji rankingu wartość marki Lotos wzrosła ponad pięciokrotnie, z 220 mln zł do ponad 1,1 mld zł (czyli o 887 mln zł).
- Budowa wizerunku i siły marki Lotos jest jednym ze strategicznych priorytetów Grupy Lotos – mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką spółki. - Udało nam się znacząco podwyższyć jej wartość. To efekt konsekwentnych działań i myślenia kategoriami budowy silnej marki oraz innowacyjnego podejścia w kreowaniu jej wizerunku. Podejścia, które buduje trwałe relacje z konsumentami – dodaje.

W 10. edycji rankingu łączna wartość 330 polskich marek wzrosła o 3,2 proc. w porównaniu z zestawieniem ubiegłorocznym, do poziomu prawie 60 mld zł.

Przypomnijmy, że w tym samym rankingu po raz siódmy z rzędu najdroższa w Polsce okazała się marka Orlen, której wartość wzrosła o ok. 100 mln zł, z 3,84 do 3,94 mld zł (czyli o 2,6 proc.). Zobacz: Marka Orlen warta prawie 4 mld zł

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 506 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP