W dziesiątym, jubileuszowym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, opublikowanym w dzienniku "Rzeczpospolita", wartość marki Lotos wyceniono na 1,11 mld zł. To o 21 proc. więcej niż rok wcześniej (912,6 mln zł).
- Budowa wizerunku i siły marki Lotos jest jednym ze strategicznych priorytetów Grupy Lotos – mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką spółki. - Udało nam się znacząco podwyższyć jej wartość. To efekt konsekwentnych działań i myślenia kategoriami budowy silnej marki oraz innowacyjnego podejścia w kreowaniu jej wizerunku. Podejścia, które buduje trwałe relacje z konsumentami – dodaje.
W 10. edycji rankingu łączna wartość 330 polskich marek wzrosła o 3,2 proc. w porównaniu z zestawieniem ubiegłorocznym, do poziomu prawie 60 mld zł.
Przypomnijmy, że w tym samym rankingu po raz siódmy z rzędu najdroższa w Polsce okazała się marka Orlen, której wartość wzrosła o ok. 100 mln zł, z 3,84 do 3,94 mld zł (czyli o 2,6 proc.). Zobacz: Marka Orlen warta prawie 4 mld zł
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Wartość marki Lotos wzrosła o ponad jedną piątą