XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Wartość marki Lotos wzrosła o ponad jedną piątą

Wartość marki Lotos wzrosła o ponad jedną piątą
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W dziesiątym, jubileuszowym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, opublikowanym w dzienniku "Rzeczpospolita", wartość marki Lotos wyceniono na 1,11 mld zł. To o 21 proc. więcej niż rok wcześniej (912,6 mln zł).

Pozwoliło to Grupie Lotos zachować 9. pozycję w rankingu, zajmowaną również przed rokiem. Od 2004 roku i pierwszej edycji rankingu wartość marki Lotos wzrosła ponad pięciokrotnie, z 220 mln zł do ponad 1,1 mld zł (czyli o 887 mln zł).

- Budowa wizerunku i siły marki Lotos jest jednym ze strategicznych priorytetów Grupy Lotos – mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką spółki. - Udało nam się znacząco podwyższyć jej wartość. To efekt konsekwentnych działań i myślenia kategoriami budowy silnej marki oraz innowacyjnego podejścia w kreowaniu jej wizerunku. Podejścia, które buduje trwałe relacje z konsumentami – dodaje.

W 10. edycji rankingu łączna wartość 330 polskich marek wzrosła o 3,2 proc. w porównaniu z zestawieniem ubiegłorocznym, do poziomu prawie 60 mld zł.

Przypomnijmy, że w tym samym rankingu po raz siódmy z rzędu najdroższa w Polsce okazała się marka Orlen, której wartość wzrosła o ok. 100 mln zł, z 3,84 do 3,94 mld zł (czyli o 2,6 proc.). Zobacz: Marka Orlen warta prawie 4 mld zł
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Wartość marki Lotos wzrosła o ponad jedną piątą

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!