Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Wartość marki Lotos wzrosła o ponad jedną piątą

Autor: wnp.pl (AP)
18-12-2013 14:58

W dziesiątym, jubileuszowym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, opublikowanym w dzienniku "Rzeczpospolita", wartość marki Lotos wyceniono na 1,11 mld zł. To o 21 proc. więcej niż rok wcześniej (912,6 mln zł).

Pozwoliło to Grupie Lotos zachować 9. pozycję w rankingu, zajmowaną również przed rokiem. Od 2004 roku i pierwszej edycji rankingu wartość marki Lotos wzrosła ponad pięciokrotnie, z 220 mln zł do ponad 1,1 mld zł (czyli o 887 mln zł).
- Budowa wizerunku i siły marki Lotos jest jednym ze strategicznych priorytetów Grupy Lotos – mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką spółki. - Udało nam się znacząco podwyższyć jej wartość. To efekt konsekwentnych działań i myślenia kategoriami budowy silnej marki oraz innowacyjnego podejścia w kreowaniu jej wizerunku. Podejścia, które buduje trwałe relacje z konsumentami – dodaje.

W 10. edycji rankingu łączna wartość 330 polskich marek wzrosła o 3,2 proc. w porównaniu z zestawieniem ubiegłorocznym, do poziomu prawie 60 mld zł.

Przypomnijmy, że w tym samym rankingu po raz siódmy z rzędu najdroższa w Polsce okazała się marka Orlen, której wartość wzrosła o ok. 100 mln zł, z 3,84 do 3,94 mld zł (czyli o 2,6 proc.). Zobacz: Marka Orlen warta prawie 4 mld zł
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 077 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP