Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Więcej diesla z Lotosu

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
12-08-2008 13:55

O 14 proc. wzrósł w I półroczu 2008 r. wolumen sprzedaży paliw w sieci Lotos Diesel Service w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Ze stacji LDS korzysta wiele firm transportowych, budowlanych i przemysłowych z całej Polski.

Zgodnie z założeniami dalszego rozwoju tego kanału dystrybucji średni roczny wzrost wolumenu sprzedaży w sieci LDS oszacowano na ok. 4 proc. Co roku ma również przybywać około kilkudziesięciu nowych stacji LDS, zlokalizowanych w najbardziej konkurencyjnych miejscach na terenie całego kraju.
LDS to automatyczne naziemne stacje paliw znajdujące się w bezpośrednim otoczeniu odbiorców oraz szereg usług towarzyszących, polegających m.in. na modernizacji istniejących u klientów obiektów, obsłudze serwisowo-eksploatacyjnej oraz zaopatrzeniu w wysokiej jakości paliwa.

Ofertę współpracy przygotowano z myślą o przedsiębiorstwach działających w sektorze budowlanym, drogowym, w przetargach na dostawy paliw ogłaszanych przez przedsiębiorstwa komunikacyjne i przemysłowe oraz innych gałęzi gospodarki, których specyfika działalności transportowej i technologicznej uniemożliwia korzystanie z publicznej sieci stacji paliw.

Podstawowym produktem oferowanym użytkownikom stacji LDS jest olej napędowy (ok. 90 proc. w strukturze obrotu sieci). Resztę uzupełnia benzyna.

- Formuła LDS funkcjonuje z powodzeniem na rynku już od 2003 roku - podkreśla Hanka Krzyżańska, prezes spółki Lotos Paliwa. - Aktualnie sieć ta składa się z ponad 300 obiektów zlokalizowanych na terenie całej Polski i stale dynamicznie się rozwija. Można pokusić się o stwierdzenie, że LDS to tak naprawdę druga, oprócz tradycyjnej, sieć stacji jaką zarządza spółka.

Najwięcej obiektów LDS znajduje się w najlepiej gospodarczo rozwiniętych regionach Polski, takich jak m.in. Mazowsze, Śląsk, Wielkopolska czy Pomorze. Każda inwestycja jest indywidualnie kalkulowana i uzależniona od czynników mających wpływ na jej rentowność. Umowa sprzedaży paliw gwarantuje stałą formułę cenową wyliczaną w oparciu o cenę spot Grupy Lotos.

Formuła uzależniona jest przede wszystkim od wartości poniesionych nakładów inwestycyjnych, okresu współpracy, wolumenu dostaw, terminów płatności i kosztów transportu.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


22 086 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP