Rusza kampania reklamowa nowego programu lojalnościowego Grupy Lotos o nazwie Navigator - poinformowała gdańska spółka.
Głównym celem akcji promującej Navigatora jest przedstawienie korzyści płynących z uczestnictwa w długofalowym programie lojalnościowym. Dodatkowo dzięki realizacji kampanii koncern
liczy na dalszą maksymalizację efektywności swoich stacji oraz umocnienie pozycji rynkowej.
- Kampania potrwa przez miesiąc i zakończy się 15 marca tego roku - mówi Hanka Krzyżańska, prezes Lotosu Paliwa. Trzydziestosekundową reklamę Navigatora wyemitują główne stacje
telewizyjne: TVP, TVN oraz Polsat, a także kanały tematyczne, takie jak m.in. TVN 24, TVN Turbo, czy Polsat Sport.
Oprócz tego w 33 miastach Polski, m.in. Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Lublinie, Katowicach, Szczecinie i Bydgoszczy kierowcy będą mogli spotkać ponad 200
autobusów komunikacji miejskiej reklamujących Navigatora.
Program ruszył z początkiem lutego na ponad 200 stacjach ajencyjnych i partnerskich Grupy Lotos.