PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Wsparcie promocyjne dla programu Navigator

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
14-02-2008 14:55

Rusza kampania reklamowa nowego programu lojalnościowego Grupy Lotos o nazwie Navigator - poinformowała gdańska spółka.

Kampanię przygotowała spółka Lotos Paliwa, odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój siecią stacji Lotos, przy współpracy z agencją Euro RSCG 4D.
Głównym celem akcji promującej Navigatora jest przedstawienie korzyści płynących z uczestnictwa w długofalowym programie lojalnościowym. Dodatkowo dzięki realizacji kampanii koncern
liczy na dalszą maksymalizację efektywności swoich stacji oraz umocnienie pozycji rynkowej.

- Kampania potrwa przez miesiąc i zakończy się 15 marca tego roku - mówi Hanka Krzyżańska, prezes Lotosu Paliwa. Trzydziestosekundową reklamę Navigatora wyemitują główne stacje
telewizyjne: TVP, TVN oraz Polsat, a także kanały tematyczne, takie jak m.in. TVN 24, TVN Turbo, czy Polsat Sport.

Oprócz tego w 33 miastach Polski, m.in. Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Lublinie, Katowicach, Szczecinie i Bydgoszczy kierowcy będą mogli spotkać ponad 200
autobusów komunikacji miejskiej reklamujących Navigatora.

Program ruszył z początkiem lutego na ponad 200 stacjach ajencyjnych i partnerskich Grupy Lotos.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 252 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP