PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Wsparcie promocyjne dla programu Navigator

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
14-02-2008 14:55

Rusza kampania reklamowa nowego programu lojalnościowego Grupy Lotos o nazwie Navigator - poinformowała gdańska spółka.

Kampanię przygotowała spółka Lotos Paliwa, odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój siecią stacji Lotos, przy współpracy z agencją Euro RSCG 4D.
Głównym celem akcji promującej Navigatora jest przedstawienie korzyści płynących z uczestnictwa w długofalowym programie lojalnościowym. Dodatkowo dzięki realizacji kampanii koncern
liczy na dalszą maksymalizację efektywności swoich stacji oraz umocnienie pozycji rynkowej.

- Kampania potrwa przez miesiąc i zakończy się 15 marca tego roku - mówi Hanka Krzyżańska, prezes Lotosu Paliwa. Trzydziestosekundową reklamę Navigatora wyemitują główne stacje
telewizyjne: TVP, TVN oraz Polsat, a także kanały tematyczne, takie jak m.in. TVN 24, TVN Turbo, czy Polsat Sport.

Oprócz tego w 33 miastach Polski, m.in. Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Lublinie, Katowicach, Szczecinie i Bydgoszczy kierowcy będą mogli spotkać ponad 200
autobusów komunikacji miejskiej reklamujących Navigatora.

Program ruszył z początkiem lutego na ponad 200 stacjach ajencyjnych i partnerskich Grupy Lotos.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


48 630 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP