Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Wystartowała akcja promocyjna paliw Dynamic

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
08-10-2007 14:29

Grupa Lotos ruszyła z kampanią reklamową paliw premium - Dynamic 98 i oleju napędowego Dynamic Diesel - poinformowała spółka. Gdański koncern nie ujawnia jednak kosztów tej kampanii.

Reklamy nowych paliw Lotosu, które na razie są dostępne na sześciu stacjach spółki w Poznaniu, a od końca października zostaną również wprowadzone na wybranych stacjach w województwie śląskim, pojawią się w radiu, prasie oraz na billboardach.
Na zlecenie spółki Lotos Paliwa kampanię reklamową przygotowała agencja EURO RSCG 4D z Warszawy. Eksperci są zdania, że o powodzeniu wprowadzenia na rynek paliw premium decyduje właśnie skuteczna, a co za tym idzie kosztowna akcja promocyjna.

Koszt takiej operacji rozkłada się na liczbę stacji, na których dostępne będą nowe paliwa, dlatego zdaniem części analityków Lotosowi będzie szczególnie trudno odnieść sukces ekonomiczny ze sprzedaży nowych paliw. Do końca tego roku paliwa Dynamic mają być dostępne na kilkudziesięciu stacjach sieci Lotos, na koniec I kwartału 2008 roku - na 132 stacjach własnych i ajencyjnych Lotosu, a do końca 2008 roku ma do nich dojść także kilkadziesiąt stacji partnerskich. To najmniej ze wszystkich sieci stacji, oferujących dziś w Polsce paliwa premium.
Podobał się artykuł? Podziel się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 934 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP