PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Wyższy zysk z segmentu detalicznego Lotosu

Autor: wnp.pl (Marcin Szczepański)
05-11-2009 13:04

Grupa Lotos zanotowała w III kwartale zysk operacyjny z segmentu detalicznego w wysokości 17 mln zł, czyli o 9 mln zł więcej niż przed rokiem.

Na dzień 30 września 2009 roku sieć stacji paliw Lotos składała się z 324 obiektów. Na koniec III kwartału 2009 roku liczba stacji własnych wyniosła 142 (niezmieniona liczba stacji), liczba stacji partnerskich wyniosła 95 (wzrost o 8 stacji), a liczba stacji patronackich – 87 (spadek o 2 stacje). Liczba podpisanych umów franczyzowych wyniosła 108.
W sierpniu 2009 roku oddano do użytku własną stację paliw w Słupcy, przy czym w tym samym czasie wyłączono z sieci stację w Bielsku Białej.
Program partnerstwa handlowego „Rodzina LOTOS” powiększył się o 8 stacji: w Brzeżnej, Miliczu, dwie stacje we Włocławku, Lęborku, Glinojecku, Babimoście i Zielonej Górze.

Na dzień 30 września 2009 roku sprzedaż paliw Premium prowadzono na 138 stacjach własnych i 75 stacjach partnerskich.

Wyniki finansowe obszaru detalicznego wyniosły odpowiednio: przychody ze sprzedaży 465 mln zł, zysk operacyjny 17 mln zł, EBITDA 27 mln zł. W analogicznym okresie 2008 roku wynik operacyjny wyniósł 8 mln zł a EBITDA 18 mln zł.
Podobał się artykuł? Podziel się!

NA GIEŁDZIE

Grupa Lotos SA [LTS]

kurs:

54.38 PLN -1.37 (-2.46%)

Notowania | Analiza techniczna





SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


33 719 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP