10 proc. udziału w rynku detalicznym w zasięgu Lotosu

10 proc. udziału w rynku detalicznym w zasięgu Lotosu
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Strategiczny cel Grupy Lotos w obszarze detalicznym, jakim jest uzyskanie 10 proc. udziału w tym kanale sprzedaży, może zostać zrealizowany ze sporym wyprzedzeniem. - Uważamy, że jest to możliwe do osiągnięcia na przełomie tego i przyszłego roku - zapowiedział prezes spółki Paweł Olechnowicz.

Po dwóch miesiącach 2012 roku Lotos może pochwalić się 8,2 proc. udziałem w rynku detalicznym. W porównaniu z I kwartałem 2011 roku daje to wzrost o 0,7 proc. Zdaniem spółki wzrost ten oddaje już pozytywne efekty uruchomienia sieci ekonomicznej Optima.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: 10 proc. udziału w rynku detalicznym w zasięgu Lotosu

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!