Trwają zaawansowane rozmowy z kilkoma sieciami stacji paliw w sprawie instalowania na stacjach terminalu do zamawiania usług online, który wpisuje się w trend poszerzania oferty usługowej polskich stacji benzynowych.
Na prace wdrożeniowe spółka otrzymała 9,78 mln zł dotacji ze środków unijnych, stanowiących 70 proc. kosztów kwalifikowanych.
Zgodnie z założeniami terminale Stoppoint będą mogły zapewnić szeroki wachlarz usług, dopasowując je do potrzeb lokalnej społeczności. Przy okazji tankowania będzie można np. nadać i odebrać paczkę czy wysłać sprzęt do naprawy.
Model biznesowy oparty na „szybkiej ścieżce wdrożenia innowacji” zakłada wynajem urządzenia.
Seryjna produkcja terminali ruszy pod koniec przyszłego roku w fabryce, którą Stoppoint wybuduje w woj. podkarpackim. Spółka jest jednak przygotowana również na realizację wcześniejszych zamówień. - Mamy podpisane umowy z podwykonawcami i jesteśmy gotowi w każdej chwili uruchomić produkcję, aby zaspokoić zapotrzebowanie potencjalnych klientów - podkreśla Damian Puczyński.
Spółka Stoppoint jest notowana na NewConnect. Jej firma zależna Dazumi realizuje usługi kurierskie na ponad 900 stacjach paliw PKN Orlen.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Bliżej do zamawiania usług online na stacjach paliw