Poprzez kolarstwo promują się m.in. Tauron, Lotos, Totalizator Sportowy, Carrefour oraz Orlen. - Kolarstwo jest takim sportem, który dociera do ludzi, nie jest imprezą komercyjną. W ciągu 7 dni wyścigu Tour de Pologne przejeżdżamy prawie 1300 kilometrów, jesteśmy w blisko 500 miejscowościach, docieramy do prawie 3,5 mln ludzi - mówi WNP.pl Czesław Lang, dyrektor generalny Tour de Pologne.
- Jak mówi Czesław Lang, przy organizacji Tour de Pologne współpraca biznesowa z partnerami jest bardzo ważna.
- Tour de Pologne posiada stałych partnerów biznesowych, od kilku lat są to Tauron, Lotos i Totalizator Sportowy, a od dwóch lat Carrefour.
- Obecnie organizatorzy TdP współpracują z grupą Orlen przy organizacji nowego projektu: Orlen Wyścig Narodów.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Czesław Lang: kolarstwo to dobry sposób na promocję biznesu