Według dyrektora generalnego Shell Polska Pawła Żuka kryzys ekonomiczny nie wpłynął znaczącą na kondycję polskiego rynku paliwowego. - Co więcej, w I kwartale 2009 roku w porównaniu do I kwartału 2008 roku konsumpcja paliw płynnych wzrosła - podkreśla
Według niego przykładami takich działań może być standaryzacja systemów, off-shoring wybranych aktywności/procesów biznesowych czy maksymalizacja efektu skali. - Naszym celem jest długoterminowe budowanie wartości i staramy się być przygotowani na wypadek rozwoju różnych scenariuszy makroekonomicznych - dodaje nasz rozmówca.
Wydatny wpływ na odporność spółki na efekty kryzysu jest fakt, iż Shell jest firmą globalną. - Jesteśmy też obecni w większości krajów europejskich. To jest niezaprzeczalny atut, który wykorzystujemy w oparciu o efekt synergii - przyznaje dyrektor generalny Shella.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Kryzys nie dotknął sieci stacji paliw