Raport prezentuje wyniki ekonomiczne, środowiskowe, społeczne oraz kwestie pracownicze, praw człowieka i etyki w działalności Grupy Lotos zgodnie z wymogami międzynarodowego standardu Global Reporting Initiative i nowymi zaleceniami Unii Europejskiej.
- Poprawa jakości funkcjonowania i rozwój organizacji to zadania na stałe wpisane w sposób prowadzenia przez Grupę Lotos biznesu - zaznacza Paweł Olechnowicz, prezes spółki. - Przemiany, jakim podlega firma, mają za zadanie ją doskonalić i budować lepszą pozycję w otoczeniu rynkowym. Wiele razy daliśmy dowód temu, że jesteśmy inspiratorem zmian i innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Dzięki tej postawie zrealizowany został Program 10+, który dziś przynosi firmie i jej otoczeniu mierzalne korzyści. Ta sama przesłanka wpływała na przebieg kluczowych procesów także w 2014 r., który przyniósł kolejne etapy realizacji Programu Efektywność i Rozwój oraz pozwolił zainicjować najnowszy Projekt EFRA. Współpraca charakteryzuje podejście Lotosu do kształtowania wzajemnych relacji z pracownikami i kluczowymi partnerami. Firma postępuje w sposób zakładający maksymalizację korzyści po stronie grupy kapitałowej Lotos, przy jednoczesnym poszanowaniu i uwzględnianiu interesów drugiej strony.