Przy okazji publikacji nowej strategii Grupy Lotos na lata 2017-2022 gdański koncern zamierza przedstawić koncepcję nowego formatu stacji paliw o nazwie Lotos Energy Hub (LEH).
Idea jest taka, aby bez względu na to, jakie paliwa przyszłości staną się za kilka-kilkanaście lat standardem na rynku, Grupa Lotos była na to przygotowana.
Na razie gdański koncern konsekwentnie rozbudowuje swoją sieć stacji. Na koniec października br. na rynku działały 484 stacje paliw Lotos, z czego tylko w samym październiku pracę rozpoczęły cztery nowe obiekty, w tym dwie stacje sieci ekonomicznej Lotos Optima.
Dzięki temu sieć stacji Optima osiągnęła znaczący kamień milowy, dzięki uruchomieniu dwusetnej placówki z tym logo.
Grupa Lotos pochwaliła się także, że w trzecim kwartale 2016 roku wynik EBITDA segmentu detalicznego osiągnął 62 mln zł i był to najwyższy w historii wynik tego segmentu w trzecim kwartale roku.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Lotos pracuje nad zupełnie nowym formatem stacji