PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Lotos: Robert Kubica to dobra inwestycja

Autor: wnp.pl (Piotr Apanowicz)
29-03-2018 12:11 |  aktualizacja: 29-03-2018 13:15
Lotos: Robert Kubica to dobra inwestycja

Podpisanie umowy sponsorskiej pomiędzy Grupą Lotos i Robertem Kubicą. Na zdjęciu od lewej: Adam Pawłowicz, wiceprezes Lotos Paliwa, Piotr Ciach, członek zarządu Lotosu, Robert Kubica, Witold Pasek, dyrektor marketingu Lotosu

Fot. PTWP (Piotr Apanowicz)

Każda złotówka wydana na sponsoring sportu zwraca się nam średnio 7-8 razy. W przypadku skoczków narciarskich było to aż 42 razy. Liczymy na to, że Robert Kubica przyniesie tych złotówek jeszcze więcej - zapowiada Grupa Lotos po podpisaniu umowy sponsorskiej z najlepszym polskim kierowcą wyścigowym.

  • Grupa Lotos zapewnia, że podpisanie umowy sponsorskiej z Robertem Kubicą przyniesie firmie wymierne korzyści.
  • Polski kierowca został ambasadorem marki Dynamic, w tym napoju energetycznego, którego udział w sprzedaży na stacjach Lotos firma chce zwiększyć w tym roku do ponad 30 proc.
  • Odświeżony produkt z wykorzystaniem wizerunku Kubicy zadebiutuje na rynku w czerwcu tego roku.
- Dysponujemy, mówiąc językiem sportowym, szeroką stajnią sportowców odnoszących duże sukcesy, ale dołączenie Roberta Kubicy do grona ambasadorów marki Lotos jest dla nas szczególne. Sporty motorowe stanowią swoiste DNA koncernu paliwowego, jakim jest Grupa Lotos, dlatego pojawienie się marki Lotos na kombinezonie sportowca z najbardziej prestiżowej serii wyścigów na świecie ma duże znaczenie - powiedział podczas podpisania umowy Piotr Ciach, członek zarządu Lotosu, oddelegowany do pełnienia tej funkcji z rady nadzorczej koncernu.

Czytaj też Lotos powraca do współpracy z Robertem Kubicą. Teraz już oficjalnie

Sam Robert Kubica zwrócił uwagę, że to jego powrót do współpracy z gdańską spółką. - Pierwszy kontakt nawiązaliśmy w 2013 roku, kiedy wracałem do aktywnego uprawiania sportu po wypadku. Lotos odegrał istotną rolę w tym powrocie. Możliwość naszycia na kombinezon logo polskiej firmy to dla mnie coś wyjątkowego - powiedział. - Mam nadzieję, że to dopiero początek mojego powrotu do Formuły 1 - dodał.

- Średnie zwroty medialne za każdą złotówkę wydaną przez Grupę Lotos na sponsoring sportu to 7-8 zł, ale na przykład przy okazji skoków narciarskich w Zakopanem było to aż 42 zł. Chcemy, żeby zwrot ze współpracy z Robertem Kubicą był jeszcze większy - powiedział Witold Pasek, dyrektor marketingu Grupy Lotos.

Czytaj więcej w tekście Sportowe żniwa Lotosu. Kubica, Radwańska, Stoch...

Jak poinformował Adam Pawłowicz, wiceprezes ds. handlu spółki Lotos Paliwa, zarządzającej siecią stacji Lotosu, Robert Kubica będzie ambasadorem marki Dynamic, paliw premium gdańskiego koncernu, a także napoju energetycznego sprzedawanego na stacjach spółki. Według niego napój marki Dynamic zanotował w 2017 roku 30-procentowy wzrost sprzedaży na stacjach Lotos i ma już 20 proc. udziału w sprzedaży napojów energetycznych.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

28 888 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

580 890 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.