PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

LOTOS z nową ofertą partnerstwa handlowego

Autor: ARTYKUŁ DOSTARCZONY PRZEZ GRUPĘ LOTOS S.A.
31-07-2018 14:17
LOTOS z nową ofertą partnerstwa handlowego
Grupa LOTOS S.A.

Sieć stacji LOTOS liczy już prawie 500 obiektów. Koncern zapowiedział ostatnio intensywne działania w zakresie budowy nowych MOP-ów, rozwoju sieci ładowarek samochodów elektrycznych przy głównych szlakach komunikacyjnych na terenie Polski, czy rezygnacji z segmentu ekonomicznego marki Optima na rzecz marki LOTOS. Firma chce także przyspieszyć rozwój sieci franczyzowej.

Spółka LOTOS Paliwa, zarządzająca stacjami należącymi do gdańskiego koncernu oraz ich franczyzą, stworzyła nową ofertę partnerstwa handlowego skierowaną dla niezależnych właścicieli stacji paliw. Prace nad nowymi warunkami współpracy rozpoczęły się w lipcu 2017 roku. Zarząd spółki określił główne cele, jakie ma spełniać umowa: ma być prostsza, bardziej przyjazna dla partnerów a jednocześnie zapewnić pełną standaryzację sieci i powtarzalność oferty LOTOS.
Dla klienta nie powinna być dostrzegalna różnica między stacją koncernu a stacją franczyzową – podkreśla Dariusz Świątek, szef bura sieci stacji franczyzowych LOTOS Paliwa. – Partner powinien mieć możliwość wyboru wielu opcji, zarówno jeśli chodzi o zakres inwestycji realizowanych przez LOTOS, formuły cenowe zakupu paliwa, jak i szerokość kupowanego od LOTOSU asortymentu FMCG oraz źródła zaopatrzenia w artykuły pozapaliwowe sprzedawane na stacjach. Powinien także mieć jasno zdefiniowaną odpowiedzialność LOTOSU za zrealizowane inwestycje i dostarczone produkty oraz sprawny serwis, który umożliwi szybkie rozwiązanie ewentualnych problemów.

Specjalny zespół najlepszych ekspertów porównał stosowane na rynku rozwiązania, aby wybrać najkorzystniejsze i stworzyć nową formułę współpracy.

Dlatego właśnie wprowadziliśmy nowe narzędzia kształtowania ceny zakupu paliw, utrzymując elastyczność. LOTOS chce dać pewność partnerom franczyzowym, że niezależnie od tego jak zmieniać się będzie sytuacja na rynku hurtowym paliw, premia, którą płacą za zakup w kanale franczyzowym, jest na rozsądnym i nie zmieniającym się w czasie poziomie. Uważamy to za kluczowy czynnik przemawiający za wyborem LOTOSU jako partnera – dodaje Świątek.

Rozwój dzięki współpracy

LOTOS stworzył całościową ofertę obsługi zakupów i dostaw w zakresie artykułów pozapaliwowych. Ofertę gastronomiczną oraz ofertę FMCG przygotowano tak, aby mogli z niej skorzystać zarówno ci, którzy chcą sami zaopatrywać swoje stacje, jak również ci, którzy woleliby skorzystać w tym zakresie z oferty produktowej i dostaw realizowanych przez podwykonawców LOTOSU. Nowa umowa zakłada nie tylko pełne wyposażenie sklepu w takim samym standardzie, jaki można spotkać na stacjach własnych sieci LOTOS, ale także wsparcie specjalistów, którzy doradzą w zakresie zwiększania efektywności sprzedaży.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

29 184 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

580 890 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.