O ponad 100 mln zł, do 3,9 mld zł, wzrosła w ciągu ostatniego roku wartość marki Orlen - poinformował płocki koncern.
Ranking Najcenniejszych Polskich Marek przygotowywany jest w oparciu o kryteria finansowe i badania opinii konsumentów. W tym roku PKN Orlen, poprzez zwiększenie wartości marki o ponad 100 mln zł w stosunku do roku ubiegłego, umocnił swoją pozycję na pierwszym miejscu w konkursie.
PKN przekonuje, że od momentu pojawienia się marki Orlen w 2000 roku, koncern konsekwentnie buduje jej siłę i pozycję poprzez szereg działań komunikacyjnych, mających na celu stworzenie spójnego przekazu wizerunkowego.
Obecnie słowo Orlen występuje w nazwie aż 34 spółek, zwrotu Grupa Orlen używa natomiast 7 podmiotów.
Pierwszą stację paliw Orlen oddano do użytku 10 listopada 2000 roku na osiedlu "Orlim" w Jeleniej Górze–Cieplicach. Obecnie pod brandem Orlen funkcjonuje 1230 stacji w Polsce i 23 na Litwie.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Marka Orlen warta prawie 4 mld zł