MOL coraz bardziej handlowy

MOL coraz bardziej handlowy
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Do końca 2018 roku Grupa MOL chce mieć około 620 sklepów pod marką Fresh Corner, a do roku 2021 ich liczba ma się jeszcze podwoić. Na razie nie ma konkretnych planów wprowadzenia tej marki na rynek polski - mówi Ferenc Horváth, wiceprezes wykonawczy MOL ds. downstreamu.

  • Grupa MOL coraz silniej promuje swoją markę sklepów i kawiarenek Fresh Corner. Do końca roku ma być 620 punktów oraz 1250 do roku 2021.
  • Na razie nie ma konkretnych planów wprowadzenia tej marki na polskie stacje Slovnaft Partner.
  • Do roku 2030 udział marży pozapaliwowej ma być w Grupie MOL wyższy od udziału marży paliwowej.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: MOL coraz bardziej handlowy

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!